-
son derece haklı buldum.... katılmaktayım..
-
ya millet ister satanist olur ister müslüman ister ateist kimsenin inancını sorgulamak bir gazeteye kalmaz sırf haber olsun ilgi çeksin diye yapıyorlar
-
yaw tamam yeter zaten allaha da inanmıyorum şeytana da topic i açmamın sebebi gazetenin "bunları dinlemeyin bunlar kaka.bunu dinleyenler satanistir" imajı vermiş olması
-
zaten edilen laflar direk gazeteye gidiyor ya da bu haberleri çıkaran yayın organlarına zihniyetlere üstüne alınma açtın bir kez bu konuyu tartışmayı kesmek yersiz
-
bu godumun yamyamları zaten heryerde şeytanı arıyorlar....birkaç parça hariç gerisi işkembe-i kübradan sallanılmış....olsun arkadaşım ne var....terstende dinlemiyoruz ki şeytani işler yapalım...millete gündem,gündeme maymun lazım...olay bundan ibaret...
-
ateist
sen nesin
müslüman mı?
-
of cok eski haber ilerleyelim
-
ama sen yazınca ilk sayfaya tekrar geldi:P
-
offff nası bozmuş ama..ben olsam,bu lafın altında kalmazdım..
-
valla ilk sayfadaydı