Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • kittie14 • 26 Temmuz 2006 23:05 • #506751
    son derece haklı buldum.... katılmaktayım..
  • hells bells • 26 Temmuz 2006 23:43 • #506761
    ya millet ister satanist olur ister müslüman ister ateist kimsenin inancını sorgulamak bir gazeteye kalmaz sırf haber olsun ilgi çeksin diye yapıyorlar
  • psychedelian • 27 Temmuz 2006 00:01 • #506762
    yaw tamam yeter zaten allaha da inanmıyorum şeytana da topic i açmamın sebebi gazetenin "bunları dinlemeyin bunlar kaka.bunu dinleyenler satanistir" imajı vermiş olması
  • hells bells • 27 Temmuz 2006 00:43 • #506767
    zaten edilen laflar direk gazeteye gidiyor ya da bu haberleri çıkaran yayın organlarına zihniyetlere üstüne alınma açtın bir kez bu konuyu tartışmayı kesmek yersiz
  • -TeUFeL- • 27 Temmuz 2006 00:50 • #506769
    bu godumun yamyamları zaten heryerde şeytanı arıyorlar....birkaç parça hariç gerisi işkembe-i kübradan sallanılmış....olsun arkadaşım ne var....terstende dinlemiyoruz ki şeytani işler yapalım...millete gündem,gündeme maymun lazım...olay bundan ibaret...
  • efespilsen • 5 Ağustos 2006 12:48 • #508273
    ateist
    sen nesin

    müslüman mı?
  • ville89 • 5 Ağustos 2006 18:55 • #508317
    of cok eski haber ilerleyelim
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 19:06 • #508322
    ama sen yazınca ilk sayfaya tekrar geldi:P
  • _betrola_ • 5 Ağustos 2006 20:55 • #508337
    offff nası bozmuş ama..ben olsam,bu lafın altında kalmazdım..
  • ville89 • 5 Ağustos 2006 20:58 • #508340
    valla ilk sayfadaydı