Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • camaron • 21 Temmuz 2006 19:38 • #505791
    Joaquin Rodrigonun paco de lucia'nın elinden Aranjuez konçertosu konçertosu olurdu...bi de paco de lucia'dan Mi nino Curro eseri olurdu...
Bu konunun tüm mesajları