Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 19:33 • #505790
    Kesinlikle Death-story to tell. Bu şarkı aynı zamanda 'neden Chuck Schuldiner dünyanın en büyük müzisyenlerinden biri?' sorusunun da cevabı... Müzik tarihinin en güzel sololarını barındırıyor içinde.
  • camaron • 21 Temmuz 2006 19:38 • #505791
    Joaquin Rodrigonun paco de lucia'nın elinden Aranjuez konçertosu konçertosu olurdu...bi de paco de lucia'dan Mi nino Curro eseri olurdu...
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 20:19 • #505797
    Bach - Borruee

    Neredeyse bütün teknikler kullanılıyor.. Ve çok hoş bir parça..
  • Single_FACTOR • 21 Temmuz 2006 20:49 • #505802
    Kesinlikle Death-story to tell. Bu şarkı aynı zamanda 'neden Chuck Schuldiner dünyanın en büyük müzisyenlerinden biri?' sorusunun da cevabı... Müzik tarihinin en güzel sololarını barındırıyor içinde.

    Chuck!?
    Tam bir sanat eseri elbette müzikal dahi hatta.

    Rööööööööööööööööööööööööö!!!!
    Sıta Sıta Sıta Sıta Sıta Sıta Sıta Sıta Sıta
    Fış Fış Fış Fış Fış Fış Fış Fış Fış Fış Fış
    Cın Cın Cın Cın Cın Cın Cın Cın Cın Cın Cın
    Lülülülülülülülülülülülülülülülülülülülülü

    Mozart bile akıl edememiş .)
  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 21:08 • #505805
    bu ne ya?
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 21:35 • #505807
    set the controls for the heart of the sun
  • rubber soul • 21 Temmuz 2006 21:38 • #505809
    careful with that axe eugene :)
  • kleinkenter • 21 Temmuz 2006 21:57 • #505812
    şüphen mi vardı chuck'tan sayın -herbokubenbilirimbendenbaşkaotoriteyok-chuch'u mozartla kıyaslamak da tamamen senin yeteneğin(!) e tabi chuck senin elinde büyüdüğü için beğenmemen normal.....
  • Single_FACTOR • 21 Temmuz 2006 22:09 • #505813
    şüphen mi vardı chuck'tan sayın -herbokubenbilirimbendenbaşkaotoriteyok-chuch'u mozartla kıyaslamak da tamamen senin yeteneğin(!) e tabi chuck senin elinde büyüdüğü için beğenmemen normal.....

    Yerin dibine battım. hatta bu siteye bidaha gelemem. çok fena utandırdınız beni...
    Hahahaha!
  • hells bells • 21 Temmuz 2006 22:23 • #505816
    ya öff söylediğiniz parçaların hiçbirini dinlemedim hepsine fransız kaldım ama bana göre tek bir sanat eseri niteliği taşıyan parça vardır oda pentagram-mezarkabul üstüne tanımam