Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 22:30 • #505818
    Utanman değil ki mesele sen kendin çalıp kendin oynuyorsun. İstediğin kadar gir bu siteye artık başında single factor yazan mesajın değeri bellidir benim için.... Ha diyeceksin çok da umurumdaydı, ben cevabımı aldım...
  • Necrophilliac • 21 Temmuz 2006 23:00 • #505824
    Aslında bunun nedeni Chuck'ın şarkıları kaydedilirkenki kayıt olanakları da olabilir..(bkz. Carcass- Reek of Putrefaction)
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 23:04 • #505826
    ikisinide indir
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 23:05 • #505827
    atom heart mother :D
  • rubber soul • 21 Temmuz 2006 23:06 • #505828
    A saucerfull of secrets
    Echoes
    Cymbaline :)
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 23:11 • #505829
    dogs
    pigs
    sheep
  • rubber soul • 21 Temmuz 2006 23:18 • #505830
    One of these days
    Embryo
    Shine on you crazy diamond part 2 :)))
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 23:31 • #505832
    pes etmeyeceksin dimi?

    high hopes
    astronomy domine

    hadi buda queenden
    bohemian rhapsody
  • rubber soul • 21 Temmuz 2006 23:48 • #505833
    hmm çetin ceviziz daha bu yaştan pes :)
    ama...
    İn the flesh
    Comfortably numb
    Money
    hadi buda benden :)
    She's leaving home(beatles)
    LOve of my life (Queen)
    Tomorrow never knows(beatles)
    Straiyway to heaven(Led zeppelin)
    Nothing else matters (metallica)
    Child in time(Deep purple)
    ;)
  • psychedelian • 21 Temmuz 2006 23:53 • #505834
    zor olcak

    hey you
    time

    buda benden
    imagine
    hey lady
    highway star
    crazy lithle thing called love
    wherever i may roam
    (:-D