Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • Aria GalaCtiCa • 21 Temmuz 2006 22:30 • #505818
    Utanman değil ki mesele sen kendin çalıp kendin oynuyorsun. İstediğin kadar gir bu siteye artık başında single factor yazan mesajın değeri bellidir benim için.... Ha diyeceksin çok da umurumdaydı, ben cevabımı aldım...
Bu konunun tüm mesajları