Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • the_TW_named • 21 Temmuz 2006 23:56 • #505835
    rubber soul ve psychedelian ikinize de katılıyorum :))))
  • hells bells • 21 Temmuz 2006 23:58 • #505837
    bir mukavele arkadaşlar
  • psychedelian • 22 Temmuz 2006 00:06 • #505838
    o mukabele olmasın?
  • the_TW_named • 22 Temmuz 2006 00:10 • #505840
    farketmez hepimiz kardeşiz
  • Aria GalaCtiCa • 22 Temmuz 2006 00:10 • #505842
    yok yok mütabakat olmasın???!!!??!!! bak oks'de yaparsan bunu yandın olum... aman dikkat
  • Kitamoto • 22 Temmuz 2006 00:14 • #505844
    john williams - schindler s list theme
  • Single_FACTOR • 22 Temmuz 2006 02:46 • #505850
    çok fena Damarıma basıldı :)

    Beatles - Fool on the hill
    King Crimson - Starless
    King Crinson - Ephitaph
    King Krimson - Book Of Saturday
    Camel - Lies
    Kansas - On The Otherside
    Fleetwood Mac - Mystery To Me
    Elvis Presley - edge of Reality
    Genesis - Firth Of Fifth
    Toto - Child's Anthem
    Mayumi Itsuwa - Koibitoyo
    Living Blues - Shylina
    Avarage White band - Pick Up The Pieces
    İlhan İrem - Gemiler Döner Geriye
  • hells bells • 22 Temmuz 2006 03:59 • #505856
    doğrudur yazım hatası olmuştur bende kuşkulandım özür dilerim ama hepimiz kardeşiz bu arada çelikden özür diliyorum
  • camaron • 22 Temmuz 2006 16:26 • #505892
    timur selçuk-beyaz güvercin
  • up the irons • 22 Temmuz 2006 22:47 • #505926
    tool_schism
    opeth_blackwaterpark albumunun tumu ve maiden grup olarak sanat eseri bence