İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?
kittie14
• 25 Temmuz 2006 00:33 •
#506360
mozart-requiem
metalwrath
• 25 Temmuz 2006 01:10 •
#506370
mustafa topaloğlu-abu çiçi
karayansima
• 25 Temmuz 2006 01:18 •
#506371
iron maiden -seventh son of a seventh son (ya da hepsi)
hells bells
• 25 Temmuz 2006 02:25 •
#506376
katılıyorum iron maiden hepsi
CRN_CRN_ME
• 25 Temmuz 2006 02:46 •
#506377
....
cradle_sons
• 25 Temmuz 2006 02:58 •
#506379
bencede marcus miller dan power
violoncellist
• 25 Temmuz 2006 19:52 •
#506565
elgar cello concerto ve tchaikovsky senfonileri ve de tchaikovsky romeo&juliet
sanat eseri olarak tanımlayabildiğim yüzlerce eserden zor bela elediğim ilk 3 :)
saygılar...
-maJestY-
• 25 Temmuz 2006 20:46 •
#506567
Stream Of Consciousness !
-maJestY-
• 25 Temmuz 2006 21:05 •
#506570
yanlış mesaj, fazla gitti :)
Drive-MAN
• 25 Temmuz 2006 21:07 •
#506571
sanat eserı call off kthulu dur
«
1
2
3
4
5
»