Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • kittie14 • 25 Temmuz 2006 00:33 • #506360
    mozart-requiem
  • metalwrath • 25 Temmuz 2006 01:10 • #506370
    mustafa topaloğlu-abu çiçi
  • karayansima • 25 Temmuz 2006 01:18 • #506371
    iron maiden -seventh son of a seventh son (ya da hepsi)
  • hells bells • 25 Temmuz 2006 02:25 • #506376
    katılıyorum iron maiden hepsi
  • CRN_CRN_ME • 25 Temmuz 2006 02:46 • #506377
    ....
  • cradle_sons • 25 Temmuz 2006 02:58 • #506379
    bencede marcus miller dan power
  • violoncellist • 25 Temmuz 2006 19:52 • #506565
    elgar cello concerto ve tchaikovsky senfonileri ve de tchaikovsky romeo&juliet
    sanat eseri olarak tanımlayabildiğim yüzlerce eserden zor bela elediğim ilk 3 :)
    saygılar...
  • -maJestY- • 25 Temmuz 2006 20:46 • #506567
    Stream Of Consciousness !
  • -maJestY- • 25 Temmuz 2006 21:05 • #506570
    yanlış mesaj, fazla gitti :)
  • Drive-MAN • 25 Temmuz 2006 21:07 • #506571
    sanat eserı call off kthulu dur