Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • violoncellist • 25 Temmuz 2006 19:52 • #506565
    elgar cello concerto ve tchaikovsky senfonileri ve de tchaikovsky romeo&juliet
    sanat eseri olarak tanımlayabildiğim yüzlerce eserden zor bela elediğim ilk 3 :)
    saygılar...
Bu konunun tüm mesajları