Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • rubber soul • 21 Temmuz 2006 23:48 • #505833
    hmm çetin ceviziz daha bu yaştan pes :)
    ama...
    İn the flesh
    Comfortably numb
    Money
    hadi buda benden :)
    She's leaving home(beatles)
    LOve of my life (Queen)
    Tomorrow never knows(beatles)
    Straiyway to heaven(Led zeppelin)
    Nothing else matters (metallica)
    Child in time(Deep purple)
    ;)
Bu konunun tüm mesajları