Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

'SANAT ESERİ'nin tanımını bir şarkıyla yapsanız o şarkı ne olurdu?

  • hells bells • 21 Temmuz 2006 22:23 • #505816
    ya öff söylediğiniz parçaların hiçbirini dinlemedim hepsine fransız kaldım ama bana göre tek bir sanat eseri niteliği taşıyan parça vardır oda pentagram-mezarkabul üstüne tanımam
Bu konunun tüm mesajları