şüphen mi vardı chuck'tan sayın -herbokubenbilirimbendenbaşkaotoriteyok-chuch'u mozartla kıyaslamak da tamamen senin yeteneğin(!) e tabi chuck senin elinde büyüdüğü için beğenmemen normal.....
Yerin dibine battım. hatta bu siteye bidaha gelemem. çok fena utandırdınız beni...
Hahahaha!