Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu ülkede ismail yk diye bir şey var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • aparat • 24 Temmuz 2006 11:26 • #506210
    anlamını çözmeye çalışmaya bizlerin gücü yetmez ama çalıştığım özürlü çocuklar çok seviyor özellikle otistikler, kemana gitara tahammülü olmayan çocuk o adamı dinleyip sakinleşiyor.(dalga değil jiddiyim):))sözlerse şizofrenlerin laf salatası denilen olayı gibi:))))))))))yani aklı yerinde olmayana babalar gibi hitap ediyor amcam...
Bu konunun tüm mesajları