-
haklısın. eylem yapalım bence :D
-
yok öyle bişey:)
-
şarkılarında göbek atıp korsanda olsa cdsine para verenler oldukça ismail ve nice ismailler fink atacak!
-
acaba kendisi de yaptıgı işi begeniyo mudur ?¿
çok var bunlardan... bknz: tarık mengüç
-
-
anlamını çözmeye çalışmaya bizlerin gücü yetmez ama çalıştığım özürlü çocuklar çok seviyor özellikle otistikler, kemana gitara tahammülü olmayan çocuk o adamı dinleyip sakinleşiyor.(dalga değil jiddiyim):))sözlerse şizofrenlerin laf salatası denilen olayı gibi:))))))))))yani aklı yerinde olmayana babalar gibi hitap ediyor amcam...
-
Ya şuana kadar çözemedim,insanlarımızın müzik analyışlarını...İSMAİL YK bence müzikte ki en büyük utançlarımızdan biri.Rock,metal dinleyenlere satanist gözüyle bakılırken insanları sömüren bu insanlar toplumun sevgilisi olmuşlar bunu yine insanların kendisi bilir.Yalnız adamın şarkılarında ne bulurlar o hala beynimde kocaman bir soru işareti oluşturuyor....
-
mc donalds ismail yk nın oyuncaklarını veriyormuş çoğcuk menüsünde.. kapış kapış gider şimdi :D
-
ah onları benim vicdanıma bırakıcaklar varya o adamları unkapannın meydanında sallandırmayan ne olsun
-
hehehehehehe ciddimisin yaw harbi ismail yk oyuncaklarımı var nasıl bebek falan mı ya da oyuncağın düğmesine basınca allah belanı versin mi diyo