Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu ülkede ismail yk diye bir şey var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • narkozz • 23 Temmuz 2006 17:24 • #506051
    haklısın. eylem yapalım bence :D
  • Kitamoto • 23 Temmuz 2006 17:37 • #506054
    yok öyle bişey:)
  • RAMMS t EIN • 24 Temmuz 2006 00:47 • #506169
    şarkılarında göbek atıp korsanda olsa cdsine para verenler oldukça ismail ve nice ismailler fink atacak!
  • kittie14 • 24 Temmuz 2006 06:00 • #506193
    acaba kendisi de yaptıgı işi begeniyo mudur ?¿
    çok var bunlardan... bknz: tarık mengüç
  • -TeUFeL- • 24 Temmuz 2006 09:13 • #506205
    garip tarzı olan hem yurtiçinde hem de yurtdışında sevilen bir şahıs...salak salak şarkı sözleri elektro gitardan kara düzen bağlamaya geçen solomtrakları ile arabeskin gözüne vuran bir kardeşimiz...http://www.youtube.com/watch?v=2iBDcj8yAm4&search=lordi%20ismail%20yk
  • aparat • 24 Temmuz 2006 11:26 • #506210
    anlamını çözmeye çalışmaya bizlerin gücü yetmez ama çalıştığım özürlü çocuklar çok seviyor özellikle otistikler, kemana gitara tahammülü olmayan çocuk o adamı dinleyip sakinleşiyor.(dalga değil jiddiyim):))sözlerse şizofrenlerin laf salatası denilen olayı gibi:))))))))))yani aklı yerinde olmayana babalar gibi hitap ediyor amcam...
  • tatankaiyotake • 24 Temmuz 2006 11:47 • #506214
    Ya şuana kadar çözemedim,insanlarımızın müzik analyışlarını...İSMAİL YK bence müzikte ki en büyük utançlarımızdan biri.Rock,metal dinleyenlere satanist gözüyle bakılırken insanları sömüren bu insanlar toplumun sevgilisi olmuşlar bunu yine insanların kendisi bilir.Yalnız adamın şarkılarında ne bulurlar o hala beynimde kocaman bir soru işareti oluşturuyor....
  • WoTKaCI • 24 Temmuz 2006 13:51 • #506234
    mc donalds ismail yk nın oyuncaklarını veriyormuş çoğcuk menüsünde.. kapış kapış gider şimdi :D
  • hells bells • 24 Temmuz 2006 15:40 • #506253
    ah onları benim vicdanıma bırakıcaklar varya o adamları unkapannın meydanında sallandırmayan ne olsun
  • hells bells • 24 Temmuz 2006 15:42 • #506254
    hehehehehehe ciddimisin yaw harbi ismail yk oyuncaklarımı var nasıl bebek falan mı ya da oyuncağın düğmesine basınca allah belanı versin mi diyo