Ya şuana kadar çözemedim,insanlarımızın müzik analyışlarını...İSMAİL YK bence müzikte ki en büyük utançlarımızdan biri.Rock,metal dinleyenlere satanist gözüyle bakılırken insanları sömüren bu insanlar toplumun sevgilisi olmuşlar bunu yine insanların kendisi bilir.Yalnız adamın şarkılarında ne bulurlar o hala beynimde kocaman bir soru işareti oluşturuyor....