ya bu ülkede içe dönüş olunca türk halk müziği ve arabesk özgün vs çıkıyor çünkü türkiye depresif bir toplum.dünyadan etkilenip belli başlı tarz müziği ise eninde sonunda olması gereken çizgiden çıkarıp yarı özenti yarı türkleşmiş hale getiriyoruz ve kaliteli müzik gitgide azalıyor. hangi grup ilk çıktığı gibi?