Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • crypticvampire • 28 Temmuz 2006 10:28 • #506969
    E||-------------5--------|-----------8----7--------|
    B||-------------6--------|--------!-(5)------8-----|
    G||*-----------5--------|--------5---------------*|
    D||*------(7)--7--------|------------------------*|
    A||---5---------5--------|-----7-------------------|
    E||----------------------|--5----------------------|

    --8---7
    -(5)----8

    arkadaşlar arpejin yukarıdaki kısmında parmağımla bare
    koyacakmıyım, 5. perdeye bare koyduğumda 8. perdeye küçük parmağımla yetişemiyorum nasıl çalıcam şaşırdım :) derdimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlayan varsa varsa şu arpeji açıklasın bana nolur :)
Bu konunun tüm mesajları