Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • crypticvampire • 28 Temmuz 2006 10:28 • #506969
    E||-------------5--------|-----------8----7--------|
    B||-------------6--------|--------!-(5)------8-----|
    G||*-----------5--------|--------5---------------*|
    D||*------(7)--7--------|------------------------*|
    A||---5---------5--------|-----7-------------------|
    E||----------------------|--5----------------------|

    --8---7
    -(5)----8

    arkadaşlar arpejin yukarıdaki kısmında parmağımla bare
    koyacakmıyım, 5. perdeye bare koyduğumda 8. perdeye küçük parmağımla yetişemiyorum nasıl çalıcam şaşırdım :) derdimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlayan varsa varsa şu arpeji açıklasın bana nolur :)
  • the_TW_named • 28 Temmuz 2006 12:04 • #506987
    Hangi şarkı bu ?
  • Kitamoto • 28 Temmuz 2006 12:17 • #506988
    Cahil yorumu:ya olm 10 tane parmağın var koy işte birini oraya birini öbür tarafa.bilmiyosanda çalma:P :)
    kolay gele valla işin zor:)
  • crypticvampire • 29 Temmuz 2006 01:35 • #507222
    bu queen adreena dan pretty polly adlı parça.
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:37 • #507224
    Şarkıyı ezbere bilmiyorum ancak şarkıyı tekrar tekrar dikkatlice dinlersen daha kolay çözersin veya guitar pro kullanırsan da işini kolaylaştırabilir.
  • noname1 • 29 Temmuz 2006 09:24 • #507258
    nota öğrenin
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 11:16 • #507262
    İşte bütün mesele bu.
  • jimi_zoso_page • 30 Temmuz 2006 19:52 • #507570
    abi bildiğim kadarılya parantez içindekilere diğerlerinden daha hafif vurcaksın(yani tele).Bi de aynı sütun da olmaayanları yani şekilde ikinci kısım oluyo ayrı ayrı çalcan yani akor basmıcan.
  • the_TW_named • 30 Temmuz 2006 23:45 • #507602
    çok da zor değil aslında beşinci perdeyi kapatırsın orayı akor gibi çalıcaksın sanırım basarsın orayı diğerlerini teker teker çalarsın işte kolay yani..
  • DisLoyaL • 31 Temmuz 2006 01:30 • #507616
    ya arkadas seni niye tabla ugrasıyorsun ki nota ögren, kulagını kuvvetlendir duydugunu calabilecek seviyeye gel ama nota ögren yani tab nota calamayan ahmakların kendilerine kolaylık olsun diye uydurdugu bişey hem eger ilerde ekmegimi müzikten kazanıcam diyorsan ne yapıcaksın tab mı calıcan bırak nota ögren.noname1 e katılıyorum...