-
E||-------------5--------|-----------8----7--------|
B||-------------6--------|--------!-(5)------8-----|
G||*-----------5--------|--------5---------------*|
D||*------(7)--7--------|------------------------*|
A||---5---------5--------|-----7-------------------|
E||----------------------|--5----------------------|
--8---7
-(5)----8
arkadaşlar arpejin yukarıdaki kısmında parmağımla bare
koyacakmıyım, 5. perdeye bare koyduğumda 8. perdeye küçük parmağımla yetişemiyorum nasıl çalıcam şaşırdım :) derdimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlayan varsa varsa şu arpeji açıklasın bana nolur :)
-
Hangi şarkı bu ?
-
Cahil yorumu:ya olm 10 tane parmağın var koy işte birini oraya birini öbür tarafa.bilmiyosanda çalma:P :)
kolay gele valla işin zor:)
-
bu queen adreena dan pretty polly adlı parça.
-
Şarkıyı ezbere bilmiyorum ancak şarkıyı tekrar tekrar dikkatlice dinlersen daha kolay çözersin veya guitar pro kullanırsan da işini kolaylaştırabilir.
-
nota öğrenin
-
İşte bütün mesele bu.
-
abi bildiğim kadarılya parantez içindekilere diğerlerinden daha hafif vurcaksın(yani tele).Bi de aynı sütun da olmaayanları yani şekilde ikinci kısım oluyo ayrı ayrı çalcan yani akor basmıcan.
-
çok da zor değil aslında beşinci perdeyi kapatırsın orayı akor gibi çalıcaksın sanırım basarsın orayı diğerlerini teker teker çalarsın işte kolay yani..
-
ya arkadas seni niye tabla ugrasıyorsun ki nota ögren, kulagını kuvvetlendir duydugunu calabilecek seviyeye gel ama nota ögren yani tab nota calamayan ahmakların kendilerine kolaylık olsun diye uydurdugu bişey hem eger ilerde ekmegimi müzikten kazanıcam diyorsan ne yapıcaksın tab mı calıcan bırak nota ögren.noname1 e katılıyorum...