Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • DisLoyaL • 31 Temmuz 2006 01:30 • #507616
    ya arkadas seni niye tabla ugrasıyorsun ki nota ögren, kulagını kuvvetlendir duydugunu calabilecek seviyeye gel ama nota ögren yani tab nota calamayan ahmakların kendilerine kolaylık olsun diye uydurdugu bişey hem eger ilerde ekmegimi müzikten kazanıcam diyorsan ne yapıcaksın tab mı calıcan bırak nota ögren.noname1 e katılıyorum...
Bu konunun tüm mesajları