Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • the_TW_named • 30 Temmuz 2006 23:45 • #507602
    çok da zor değil aslında beşinci perdeyi kapatırsın orayı akor gibi çalıcaksın sanırım basarsın orayı diğerlerini teker teker çalarsın işte kolay yani..
Bu konunun tüm mesajları