Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • jimi_zoso_page • 30 Temmuz 2006 19:52 • #507570
    abi bildiğim kadarılya parantez içindekilere diğerlerinden daha hafif vurcaksın(yani tele).Bi de aynı sütun da olmaayanları yani şekilde ikinci kısım oluyo ayrı ayrı çalcan yani akor basmıcan.
Bu konunun tüm mesajları