Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • Kitamoto • 28 Temmuz 2006 12:17 • #506988
    Cahil yorumu:ya olm 10 tane parmağın var koy işte birini oraya birini öbür tarafa.bilmiyosanda çalma:P :)
    kolay gele valla işin zor:)
Bu konunun tüm mesajları