Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • crypticvampire • 1 Ağustos 2006 03:28 • #507784
    nota olsada aynı sorunu yasamayacak mıyım? parmak basılışını çözemedim sadece..
  • kkurt • 1 Ağustos 2006 09:24 • #507785
    2. ölçüde:
    işaret parmağı 5. perdede bare.
    orta parmak la telinde 7.perdede.
    küçük parmak alt mi telinde 8. perdede.

    yani oluyor... rahatlıkla yetişmesi lazım.
    sonra küçük parmağın yanındaki parmak alttaki mi telinde 7. perdeye basacak, sonra küçük parmak si telinde 8. perdeye... o da yetişiyor. yetişmeyen bişey yok. aslında hangi parmağın hangi perdeye ait olduğunu düşünürsen çok rahat çıkar.
  • crypticvampire • 3 Ağustos 2006 01:44 • #508003
    dostum çok sağol ben yüzün parmağını 7. ye koyuyordum sonra aşağıda kilitleniyordum :)) biraz pratikle olacak. Bu işin eğitimini almadan öğrenmeye çalışmanın dezavantajları işte.. Keşke özel dersler bu kadar pahalı olmasa, ama almış başını gitmiş.. Neyse çok sagol gerçekten!