2. ölçüde:
işaret parmağı 5. perdede bare.
orta parmak la telinde 7.perdede.
küçük parmak alt mi telinde 8. perdede.
yani oluyor... rahatlıkla yetişmesi lazım.
sonra küçük parmağın yanındaki parmak alttaki mi telinde 7. perdeye basacak, sonra küçük parmak si telinde 8. perdeye... o da yetişiyor. yetişmeyen bişey yok. aslında hangi parmağın hangi perdeye ait olduğunu düşünürsen çok rahat çıkar.
dostum çok sağol ben yüzün parmağını 7. ye koyuyordum sonra aşağıda kilitleniyordum :)) biraz pratikle olacak. Bu işin eğitimini almadan öğrenmeye çalışmanın dezavantajları işte.. Keşke özel dersler bu kadar pahalı olmasa, ama almış başını gitmiş.. Neyse çok sagol gerçekten!