Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bilen biri bana şu tabın çalınışını lütfen açıklayabilir mi?

  • crypticvampire • 3 Ağustos 2006 01:44 • #508003
    dostum çok sağol ben yüzün parmağını 7. ye koyuyordum sonra aşağıda kilitleniyordum :)) biraz pratikle olacak. Bu işin eğitimini almadan öğrenmeye çalışmanın dezavantajları işte.. Keşke özel dersler bu kadar pahalı olmasa, ama almış başını gitmiş.. Neyse çok sagol gerçekten!
Bu konunun tüm mesajları