dostum çok sağol ben yüzün parmağını 7. ye koyuyordum sonra aşağıda kilitleniyordum :)) biraz pratikle olacak. Bu işin eğitimini almadan öğrenmeye çalışmanın dezavantajları işte.. Keşke özel dersler bu kadar pahalı olmasa, ama almış başını gitmiş.. Neyse çok sagol gerçekten!