Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mantar gibi yeni rock grupları çıkıyor ama....

  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:37 • #507405
    pentagrama diyecek bişey zaten olamaz.çok grup çıkmasında bir sakınca yok.zaten Türkiyede rock son iki yolda popular oldu.bu durumda birçok grubu beraberinde getiriyor.çokluğun en güzel yanı rekabeti beraberinde getirmesi.zaten kimene göre iyi kimine kötü gruplar bir şekilde ulaşabildiği kitle sayısına göre ayakta kalıcak.dinleyicilerin iyilik kavramı çok değişken..Kalanlar sağlar bizim olucak.ne kadar iyi olduğunu bizler dinleyiciler belirleyecek.seçim şasımızım olması güzel bir durum bence.
Bu konunun tüm mesajları