pentagrama diyecek bişey zaten olamaz.çok grup çıkmasında bir sakınca yok.zaten Türkiyede rock son iki yolda popular oldu.bu durumda birçok grubu beraberinde getiriyor.çokluğun en güzel yanı rekabeti beraberinde getirmesi.zaten kimene göre iyi kimine kötü gruplar bir şekilde ulaşabildiği kitle sayısına göre ayakta kalıcak.dinleyicilerin iyilik kavramı çok değişken..Kalanlar sağlar bizim olucak.ne kadar iyi olduğunu bizler dinleyiciler belirleyecek.seçim şasımızım olması güzel bir durum bence.