-
pentagrama diyecek bişey zaten olamaz.çok grup çıkmasında bir sakınca yok.zaten Türkiyede rock son iki yolda popular oldu.bu durumda birçok grubu beraberinde getiriyor.çokluğun en güzel yanı rekabeti beraberinde getirmesi.zaten kimene göre iyi kimine kötü gruplar bir şekilde ulaşabildiği kitle sayısına göre ayakta kalıcak.dinleyicilerin iyilik kavramı çok değişken..Kalanlar sağlar bizim olucak.ne kadar iyi olduğunu bizler dinleyiciler belirleyecek.seçim şasımızım olması güzel bir durum bence.
-
zaten bir iki sne sonra iyiler kalır di mi?
-
duman diyolar ama fasıl grubu gibi yaaa
-
zevksiz bir arkadaş demiştir onu.
-
buna evet demek çok zor.çünkü biz yeterince iyi dinleyecilermiyiz bilmiyorum.neye göre iyi...
-
ilk albumlari iyidi bea:)
-
bence basitleştiler biraz
-
seninde uykun yok galiba hiç.evet.özgürlüğün ülkesi olağanüstü bir sömürü şarkı özellikle.
-
bu rezalet ilk albümünden mi yoksa son mu
http://www.youtube.com/watch?v=er_qG1ogBu4&mode=related&search=duman
-
olabilir...:)ama yalnızlık paylaşılmaz vardır halimız duman vardır o albümde.klipleri yok onların...