Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

mantar gibi yeni rock grupları çıkıyor ama....

  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:37 • #507405
    pentagrama diyecek bişey zaten olamaz.çok grup çıkmasında bir sakınca yok.zaten Türkiyede rock son iki yolda popular oldu.bu durumda birçok grubu beraberinde getiriyor.çokluğun en güzel yanı rekabeti beraberinde getirmesi.zaten kimene göre iyi kimine kötü gruplar bir şekilde ulaşabildiği kitle sayısına göre ayakta kalıcak.dinleyicilerin iyilik kavramı çok değişken..Kalanlar sağlar bizim olucak.ne kadar iyi olduğunu bizler dinleyiciler belirleyecek.seçim şasımızım olması güzel bir durum bence.
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 00:37 • #507406
    zaten bir iki sne sonra iyiler kalır di mi?
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 00:38 • #507407
    duman diyolar ama fasıl grubu gibi yaaa
  • kkurt • 30 Temmuz 2006 00:39 • #507408
    zevksiz bir arkadaş demiştir onu.
  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:39 • #507409
    buna evet demek çok zor.çünkü biz yeterince iyi dinleyecilermiyiz bilmiyorum.neye göre iyi...
  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:40 • #507410
    ilk albumlari iyidi bea:)
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 00:44 • #507412
    bence basitleştiler biraz
  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:45 • #507413
    seninde uykun yok galiba hiç.evet.özgürlüğün ülkesi olağanüstü bir sömürü şarkı özellikle.
  • kkurt • 30 Temmuz 2006 00:46 • #507414
    bu rezalet ilk albümünden mi yoksa son mu

    http://www.youtube.com/watch?v=er_qG1ogBu4&mode=related&search=duman
  • Kitamoto • 30 Temmuz 2006 00:49 • #507416
    olabilir...:)ama yalnızlık paylaşılmaz vardır halimız duman vardır o albümde.klipleri yok onların...