Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • TurkishMetal • 30 Temmuz 2006 12:15 • #507470
    şarkı üzerinde çalışıldığı belli.Adamlar emek sarfetmişler.Sanmıyorum sırf yapmışlar desinler diye böyle bi çalışma yaptıklarını.Müzik bu herşeyi kullanırım.Saygısızlık etmedikte problem olmaz diye düşünüyorum.Adamlar alaycı bi tavır sergilememişler.
Bu konunun tüm mesajları