şarkı üzerinde çalışıldığı belli.Adamlar emek sarfetmişler.Sanmıyorum sırf yapmışlar desinler diye böyle bi çalışma yaptıklarını.Müzik bu herşeyi kullanırım.Saygısızlık etmedikte problem olmaz diye düşünüyorum.Adamlar alaycı bi tavır sergilememişler.