-
Valla dışarda ki grupları eleştiriyorus türk düşmanlıı yaptı diye peki dorianın yaptıı doğrumu yani türküs ama elhamdurullah müslümanısda ...
-
Dorian'ın yaptığının Türk düşmanlığıyla alakası ne ki?
-
bunun türklükle ya da müslümanlıkla alakası yok.bana kalırsa hani bazı rockçıyım diye geçinenlerin konu bulamayıpta arabeske el attığı gibi bunlarda değişik birşey olsun biz de ilahilerle çalışalım demiş olabilirler ya da gerçekten ilahi seviyorlardır da içlerine atmışlardır.....yani herşey mümkün
-
şarkı üzerinde çalışıldığı belli.Adamlar emek sarfetmişler.Sanmıyorum sırf yapmışlar desinler diye böyle bi çalışma yaptıklarını.Müzik bu herşeyi kullanırım.Saygısızlık etmedikte problem olmaz diye düşünüyorum.Adamlar alaycı bi tavır sergilememişler.
-
Kesinlikle katılıyorum :)
+1...
-
Hmm "elhamdurullah" da farklı bi bakış açısı tabi. :p
Bu şarkıyı barda söyleyeni dövüyolarmış.
-
Elhamdülillah denir benim bildiğim...
Ama nasıl olsa arapça bi kelime , pek bildiğimi söyleyemem :))
-
evet doğru bu şekilde
-
Onayımı da aldığıma göre artık 'aha biliyor muşum' diyerek hava atabilirim...Attım bile :P
-
Gayet Doğru..
Bu zamana kadar neredeydi ilahi severliğiniz, çoğunuz Yunus Emre'yi tanımıyosunuz bile.Ne alakası var hem müslümanlıkla, vırtla zırtla, oturup kuran okunmuyor ki barda..