Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • EMG 85 • 30 Temmuz 2006 11:42 • #507462
    Valla dışarda ki grupları eleştiriyorus türk düşmanlıı yaptı diye peki dorianın yaptıı doğrumu yani türküs ama elhamdurullah müslümanısda ...
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 11:44 • #507464
    Dorian'ın yaptığının Türk düşmanlığıyla alakası ne ki?
  • w-butterfly • 30 Temmuz 2006 12:11 • #507468
    bunun türklükle ya da müslümanlıkla alakası yok.bana kalırsa hani bazı rockçıyım diye geçinenlerin konu bulamayıpta arabeske el attığı gibi bunlarda değişik birşey olsun biz de ilahilerle çalışalım demiş olabilirler ya da gerçekten ilahi seviyorlardır da içlerine atmışlardır.....yani herşey mümkün
  • TurkishMetal • 30 Temmuz 2006 12:15 • #507470
    şarkı üzerinde çalışıldığı belli.Adamlar emek sarfetmişler.Sanmıyorum sırf yapmışlar desinler diye böyle bi çalışma yaptıklarını.Müzik bu herşeyi kullanırım.Saygısızlık etmedikte problem olmaz diye düşünüyorum.Adamlar alaycı bi tavır sergilememişler.
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 12:23 • #507472
    Kesinlikle katılıyorum :)

    +1...
  • Noryth Aquanum • 30 Temmuz 2006 13:07 • #507479
    Hmm "elhamdurullah" da farklı bi bakış açısı tabi. :p
    Bu şarkıyı barda söyleyeni dövüyolarmış.
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 13:20 • #507485
    Elhamdülillah denir benim bildiğim...

    Ama nasıl olsa arapça bi kelime , pek bildiğimi söyleyemem :))
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 13:32 • #507490
    evet doğru bu şekilde
  • Holy_Bastard • 30 Temmuz 2006 13:35 • #507492
    Onayımı da aldığıma göre artık 'aha biliyor muşum' diyerek hava atabilirim...Attım bile :P
  • manyak • 30 Temmuz 2006 13:36 • #507494
    Gayet Doğru..

    Bu zamana kadar neredeydi ilahi severliğiniz, çoğunuz Yunus Emre'yi tanımıyosunuz bile.Ne alakası var hem müslümanlıkla, vırtla zırtla, oturup kuran okunmuyor ki barda..