Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • Noryth Aquanum • 30 Temmuz 2006 13:07 • #507479
    Hmm "elhamdurullah" da farklı bi bakış açısı tabi. :p
    Bu şarkıyı barda söyleyeni dövüyolarmış.
Bu konunun tüm mesajları