-
ben zaten alay ettiklerini söylemedim saptırılmasın.doğru ya da yanlış .bunun kararını biz veremeyiz.
-
:))))))))
-
Gayet Doğru..
evet zaten barda okunmaz ne yaptın sen yunus emre'yi tanımyan var mı kaldı mı yazık onlara öyleyse
-
türk düşmalığı ya da müslümanlıkla alakası yok sonuçta yani tamam bar içki içilen bir ortam ama orda yapılan müzik soundu ve onu icra eden kişiler tamamıyle farklı hocalar değilki söyleyen ney le
-
Allah kitap olayı çok yoğun değil....yani şarkının nakaratı sallahu aleyhi Mustafa veya ya Allah bismillah Allahu ekber değil....bar da çalınmasında ne gibi bir sakınca var....adamlar unutulmaya yüz tutmuş değerlerimizden birtanesini modernize ederek önümüze sunmuşlar bizde tutmuş şeytan bunun neresinde acaba diye kurcalıyoruz.....
-
benden daha iyi anlatmışsın eyv
-
evet sözler güzel ilahi de günah olacak bir şey ki kendilerine kalmıştır bu beğenirsek bize dinlemek düşer
-
düğünde seyranda yabancı devlet baskanları elçileri gelince semazenler dönüyor(semazenler her konsepte uygun ya!) bişey olmuyor da bir ilahi sarkı yapılınca mı insanların dini duyguları kabarıyor.önemli olan ilahi olup olmaması değil dinlediğin zaman aklına ne geldiği.eğer dinleyince insanın aklına ALLAH geliyorsa o ortamda bulunmazsın olur biter.ben sanmıyorum yani insanların aklına gelmez öyle birsey..ben dinledim hç de öyle birşey gelmedi çok da güzel olmus...............
-
evet ilahi şeklinde dinlersen dini düşünürsün ama dorian'i dinlersen dini düşünmezsin
-
lena nerde olursan ol laf yetiştiriosn bravo!