Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • w-butterfly • 30 Temmuz 2006 13:48 • #507496
    ben zaten alay ettiklerini söylemedim saptırılmasın.doğru ya da yanlış .bunun kararını biz veremeyiz.
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 14:21 • #507500
    :))))))))
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 14:22 • #507501
    Gayet Doğru..

    evet zaten barda okunmaz ne yaptın sen yunus emre'yi tanımyan var mı kaldı mı yazık onlara öyleyse
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 17:36 • #507525
    türk düşmalığı ya da müslümanlıkla alakası yok sonuçta yani tamam bar içki içilen bir ortam ama orda yapılan müzik soundu ve onu icra eden kişiler tamamıyle farklı hocalar değilki söyleyen ney le
  • -TeUFeL- • 30 Temmuz 2006 17:37 • #507526
    Allah kitap olayı çok yoğun değil....yani şarkının nakaratı sallahu aleyhi Mustafa veya ya Allah bismillah Allahu ekber değil....bar da çalınmasında ne gibi bir sakınca var....adamlar unutulmaya yüz tutmuş değerlerimizden birtanesini modernize ederek önümüze sunmuşlar bizde tutmuş şeytan bunun neresinde acaba diye kurcalıyoruz.....
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 17:41 • #507528
    benden daha iyi anlatmışsın eyv
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 17:41 • #507529
    evet sözler güzel ilahi de günah olacak bir şey ki kendilerine kalmıştır bu beğenirsek bize dinlemek düşer
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 17:51 • #507535
    düğünde seyranda yabancı devlet baskanları elçileri gelince semazenler dönüyor(semazenler her konsepte uygun ya!) bişey olmuyor da bir ilahi sarkı yapılınca mı insanların dini duyguları kabarıyor.önemli olan ilahi olup olmaması değil dinlediğin zaman aklına ne geldiği.eğer dinleyince insanın aklına ALLAH geliyorsa o ortamda bulunmazsın olur biter.ben sanmıyorum yani insanların aklına gelmez öyle birsey..ben dinledim hç de öyle birşey gelmedi çok da güzel olmus...............
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 17:57 • #507540
    evet ilahi şeklinde dinlersen dini düşünürsün ama dorian'i dinlersen dini düşünmezsin
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 18:15 • #507541
    lena nerde olursan ol laf yetiştiriosn bravo!