Allah kitap olayı çok yoğun değil....yani şarkının nakaratı sallahu aleyhi Mustafa veya ya Allah bismillah Allahu ekber değil....bar da çalınmasında ne gibi bir sakınca var....adamlar unutulmaya yüz tutmuş değerlerimizden birtanesini modernize ederek önümüze sunmuşlar bizde tutmuş şeytan bunun neresinde acaba diye kurcalıyoruz.....