Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • -TeUFeL- • 30 Temmuz 2006 17:37 • #507526
    Allah kitap olayı çok yoğun değil....yani şarkının nakaratı sallahu aleyhi Mustafa veya ya Allah bismillah Allahu ekber değil....bar da çalınmasında ne gibi bir sakınca var....adamlar unutulmaya yüz tutmuş değerlerimizden birtanesini modernize ederek önümüze sunmuşlar bizde tutmuş şeytan bunun neresinde acaba diye kurcalıyoruz.....
Bu konunun tüm mesajları