Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 18:18 • #507544
    yyooo laf yetiştirmiyorum yorumlarımı kolay bulmak için en son yazanın altına yazıyorum genelde:))))))
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 18:18 • #507546
    valla ya bi müziktesin bi garajdasın ya bravo
  • BRIAN FELIX • 30 Temmuz 2006 18:20 • #507547
    öyle ya nereye baksam o! (ben de öyleyim ama neyse)
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 18:26 • #507548
    bu arada yorum yazıp mesaj yazıyorum:)
  • pinus_antares • 30 Temmuz 2006 21:24 • #507579
    Bu Star Tv de haber olarak verildi ama haberi bir izleseniz gülmekten ölürdünüz. Bar deyip, şu Layla-Reina tarzı yerleri gösteriyorlar altından da Dorian çalıyordu.

    Bir kere Rock barlar gayet aedam akıllı,mantıklı, tam "bar" kültürünün yaşandığı yerlerdir. Alkol olur ama öyle kimse k.çını başını açıp millete yavşayıp dans etmez.

    İkincisi rock bar için zaten Dorian hafif kaçar. Hiç bir rock barda Dorian çalındığına rastlamadım ben.

    Bu iddiaları yapanlar bir de bu ilahinin hangi barda çalındığını söyleseler ispatlasalar,ona göre konuşsalar ya.Delinin biri kuyuya taş atmış 40 akıllı hesabı oldu bu olay iyice.
  • EMG 85 • 30 Temmuz 2006 21:35 • #507582
    Ahhaaaaaa çok komiksin kıs sana bayılıyorum sen her telden takılıyosun ama sana abi tavsiyesi kendin ol büyüklere özenme unutma sende büyüceksin çocukluğunu yaşa bence kapiş

    lena avrıl
    Kayıt: 20 Temmuz 2006 | Son ziyaret: 30 Temmuz 2006 21:32
    [Yaş 14 - Kocaeli]
    İlgilendiği müzik türleri
    Alternatif, Punk, Latin, Pop, Klasik Müzik, R&B, Nu Metal, Rap, Hip-hop, Klasik Rock, Soft Rock, Türk Sanat Müziği, Doğaçlama, Tarkan Tek Türkçe Popçu
    İlgilendiği enstrümanlar
    Klasik Gitar, Vokal, Perküsyon, Evdeki Vazolar Tavalar
  • pinus_antares • 30 Temmuz 2006 21:42 • #507583
    EMG 85 senin de yaşın acaip büyükmüş yahu. Off kocamışsın sen.Çocukluğunu geçeli asırlar olmuş.
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 21:42 • #507584
    ne diyosun sen ya!
  • the_TW_named • 30 Temmuz 2006 23:43 • #507601
    Ahhaaaaaa çok komiksin kıs sana bayılıyorum sen her telden takılıyosun ama sana abi tavsiyesi kendin ol büyüklere özenme unutma sende büyüceksin çocukluğunu yaşa bence kapiş

    lena avrıl
    Kayıt: 20 Temmuz 2006 | Son ziyaret: 30 Temmuz 2006 21:32
    [Yaş 14 - Kocaeli]
    İlgilendiği müzik türleri
    Alternatif, Punk, Latin, Pop, Klasik Müzik, R&B, Nu Metal, Rap, Hip-hop, Klasik Rock, Soft Rock, Türk Sanat Müziği, Doğaçlama, Tarkan Tek Türkçe Popçu
    İlgilendiği enstrümanlar
    Klasik Gitar, Vokal, Perküsyon, Evdeki Vazolar Tavalar


    dedi.
  • manyak • 31 Temmuz 2006 01:17 • #507614
    Güliyim mi kocaman kocaman :) :)