Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • matorck_dmn • 31 Temmuz 2006 22:48 • #507762
    Kurtarın artık kendinizi şu at gözlüklerinden!!
  • lena avrıl • 31 Temmuz 2006 23:02 • #507765
    ıyyk sen sus
  • EMG 85 • 31 Temmuz 2006 23:10 • #507768
    hehe at göslüü ne yaw
  • erdem23 • 1 Ağustos 2006 13:50 • #507797
    pööff konu saçma olmuş ne var yani ilahi ve türküler rock yapılıncxa hoş oluyo bunu barda çalınca neden kötü olsun ki :D
  • hiç • 1 Ağustos 2006 21:06 • #507830
    Bu arada bence son derece kötü bi cover yapmışlar bu ilahiye
  • tombi • 1 Ağustos 2006 21:20 • #507832
    oha yaa!!!hayatımda bu kadar saçma bişiy duymadım..herkesin inancı kendine ayrıca...doğruluğuna biz karar veremeyiz..başlığı açan arrkadaş sen dinleme..nolur nolmaz..çarpılırsın bi de =)
  • tombi • 3 Ağustos 2006 18:07 • #508064
    hmm ben çok beğendim =)
  • karabasan_gzem • 3 Ağustos 2006 18:11 • #508065
    yorum yapamıcam barda ilahi söylenmesine yönelik zekeriya hocama bi soralım derim ben =P
  • lena avrıl • 3 Ağustos 2006 19:25 • #508071
    ya tabii barda ilahi olmaz ama o adı üstünde cover yani artık ilahi formatından çıkmış bişi
  • agrinn • 3 Ağustos 2006 22:45 • #508105
    kızım ben zekeriya hocan.cover türkçe bir kelime değil. arapça ve farsçada da yok.cover mubah değildir. mesela bir gün çıkp dersen ben zekeriya hocamın sözlerini coverlamak istiyorum bu mubah olmaz. ama yinede cover yara kabuğu gibidir.ilk onece kanar. sonra kabuk bağlar. sonra da izi bile kalmaz