Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • erdem23 • 1 Ağustos 2006 13:50 • #507797
    pööff konu saçma olmuş ne var yani ilahi ve türküler rock yapılıncxa hoş oluyo bunu barda çalınca neden kötü olsun ki :D
Bu konunun tüm mesajları