Bu Star Tv de haber olarak verildi ama haberi bir izleseniz gülmekten ölürdünüz. Bar deyip, şu Layla-Reina tarzı yerleri gösteriyorlar altından da Dorian çalıyordu.
Bir kere Rock barlar gayet aedam akıllı,mantıklı, tam "bar" kültürünün yaşandığı yerlerdir. Alkol olur ama öyle kimse k.çını başını açıp millete yavşayıp dans etmez.
İkincisi rock bar için zaten Dorian hafif kaçar. Hiç bir rock barda Dorian çalındığına rastlamadım ben.
Bu iddiaları yapanlar bir de bu ilahinin hangi barda çalındığını söyleseler ispatlasalar,ona göre konuşsalar ya.Delinin biri kuyuya taş atmış 40 akıllı hesabı oldu bu olay iyice.