Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • KerryKing • 4 Ağustos 2006 02:59 • #508153
    Kişiliksiz grupların, tutturmak amacıyla yapılmış olan bir çalışması. Bu tarz işler direkt olarak dinleyiciyi sömürmeye yöneliktir. Acaba çalarken ne kadar zevk almaktadır bu müzisyen (demek istemiyorum ya neyse)arkadaşlar. Ayrıca barda çalınsa ne farkeder? Nerede yazıyor ki ilahiler barda çalınamaz diye? :)
Bu konunun tüm mesajları