Kişiliksiz grupların, tutturmak amacıyla yapılmış olan bir çalışması. Bu tarz işler direkt olarak dinleyiciyi sömürmeye yöneliktir. Acaba çalarken ne kadar zevk almaktadır bu müzisyen (demek istemiyorum ya neyse)arkadaşlar. Ayrıca barda çalınsa ne farkeder? Nerede yazıyor ki ilahiler barda çalınamaz diye? :)