böyle düşünürsen o zaman zaten hiç coverlamamaları gerekirdi..sonuçta konserlerde orda burda her yerde çalıyolar vs..ben anlamıyorum allah a yazılmış bi şarkının baralrda söylenmesinde ne gibi bi kötülük var??hadi t.şak geçiyo olsalar yine bi derece..