Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • tombi • 4 Ağustos 2006 12:59 • #508182
    böyle düşünürsen o zaman zaten hiç coverlamamaları gerekirdi..sonuçta konserlerde orda burda her yerde çalıyolar vs..ben anlamıyorum allah a yazılmış bi şarkının baralrda söylenmesinde ne gibi bi kötülük var??hadi t.şak geçiyo olsalar yine bi derece..
Bu konunun tüm mesajları