Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • rubber soul • 4 Ağustos 2006 13:08 • #508184
    Nerede yazıyor ki ilahiler barda çalınamaz diye? :)

    Benim karşı çıktığım şey budur.Yoksa ilahiler barlarda çalınırmı çalınmaz mı ?bu ayrı bir konu.Birşeylerin biryerlerde kalıplar halinde yazılmasına lüzum yok.İnsan düşünüp ,kendi bulmakla mükelleftir soruların cevaplarını.
Bu konunun tüm mesajları