herkesin müslümanlığı kendine ince çizgilerin arkasını görmeden klişelerle uğraşmak bence saçma.dini tekele almak kadar saçma hemde.kimi kara çarşaf kimi tesettür kimi eşarp gibi bir çerçeveden bakarsak ilahiyi rock versiyonuyla çalmak da dinlemekte çeşittir.amaç insanlara ulaşmasıysa -dini olarak bakarsak- bakınız ilahi bize ulaştı yoksa hatim gecelerinde tekelci islamcıların malı olarak tozlanacaktı..