Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • aparat • 4 Ağustos 2006 14:13 • #508188
    herkesin müslümanlığı kendine ince çizgilerin arkasını görmeden klişelerle uğraşmak bence saçma.dini tekele almak kadar saçma hemde.kimi kara çarşaf kimi tesettür kimi eşarp gibi bir çerçeveden bakarsak ilahiyi rock versiyonuyla çalmak da dinlemekte çeşittir.amaç insanlara ulaşmasıysa -dini olarak bakarsak- bakınız ilahi bize ulaştı yoksa hatim gecelerinde tekelci islamcıların malı olarak tozlanacaktı..
Bu konunun tüm mesajları