Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorianın gel gör beni aşk neyledi adlı ilahisinin barda sölenmesi doğrumu?

  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 15:52 • #508197
    -artık burası da karıştı
    yahu diyorum ki eğer ilahi anlamından çıkmasaydı olmazdı bana göre ben barda içikili yerde ilahi dinlenmez diye düşünüyorum
    ama o artık şarkı
    içinde Allah aşkı var ama tabii bazıları sevgili aşkı zanneder diline pelesenk eder o ayrı yani zaten günahsa da onların boynuna artık yapılmış bir şey:)
Bu konunun tüm mesajları