bu ismail yk nefreti aldı başını gitti tmm adamın şarkı sözleri para etmez ama ne zararı var adamın boşverin özgür bi ortam yapsın müziğini adamı sevenler var ben sevmiyorum ama saygı duyuyorum her türlü müziğe sana güzel gelmeyen her sanatçıyı öldürmeye kalksak işimiz var herkesin müzik zevki kaliteli olcak diye bi şart yok