Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ismeeel Y.K ya suikast girişimim var isteyen katılsın:D

  • karabasan_gzem • 2 Ağustos 2006 16:42 • #507946
    bu ismail yk nefreti aldı başını gitti tmm adamın şarkı sözleri para etmez ama ne zararı var adamın boşverin özgür bi ortam yapsın müziğini adamı sevenler var ben sevmiyorum ama saygı duyuyorum her türlü müziğe sana güzel gelmeyen her sanatçıyı öldürmeye kalksak işimiz var herkesin müzik zevki kaliteli olcak diye bi şart yok
  • lena avrıl • 2 Ağustos 2006 16:53 • #507947
    hem biz ismail yk olmasa nasıl eğlenicez
  • kutluk • 2 Ağustos 2006 17:09 • #507948
    bırakın aga onlar var olmadıkça kaliteli müziğin kaliteli olduğunu nası anlayacağız
  • weezer_rivers • 2 Ağustos 2006 17:24 • #507950
    ne bu yaaaa... saçmalık!!!!!! sen ona bakma ki kafan bulanmasın. anca bakarsan görürsün
  • karabasan_gzem • 2 Ağustos 2006 18:26 • #507956
    katılıyorum =P
  • rockci_kiz • 2 Ağustos 2006 19:18 • #507960
    arkadaslar bu adamdan nefret etigim halde adamin sarkilarini ezbere biliyorum neden diye sorun...sordunuz kabul edelim .... cünkü adamin sarkilai tüm kanalarda reklamlar basliyor bomba bomba .com filan diye bagiriyor her kanalda yaa tamam dinleyen dinlesin diyelim ama bazi kanalardada hic cikarmasinlar böyle seyleri bizi korusun bu insanlar azcik kücük kuzenim 3 yasinda ona kafa salamasini ögreti rock duyunca kafa salliyor (gurur duyorum kendisiyle :) ama ne yapalimki cocuk kücük bu kafayla allah belani versin duyunca o sarkiyi söylüyor ve bir el kol hareketleri var yani bu adam cocuklarin yanlis kelimeler ögrenmisine neden oluyor
  • lena avrıl • 2 Ağustos 2006 19:36 • #507961
    evet ben de ezbere biliyorum çünkü üst komşumuz hergün son ses açar elimde deği
  • dead_body • 2 Ağustos 2006 21:12 • #507968
    arkadaşın biride onlar olmasa cahil insanlar ne dinlicek dio...lan bizim müzikler dinlese cahil insan kalmaz ortada:D
  • hiyerrapol • 2 Ağustos 2006 21:16 • #507971
    sizin müzik nedir?
  • dead_body • 2 Ağustos 2006 21:20 • #507972
    moonspell:D