Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rap dinleyenler rock dınleyenler tarafından neden sevilmezz???

  • hiyerrapol • 3 Ağustos 2006 13:31 • #508025
    rep diye nitelendirilen kavram söz olarak incelendiğinde emperyalizm karşıtı, barış yanlısı temaları içeriyor. işin enteresan tarafı, ceza ya da her kimse üzerinde her türlü büyük firmanın ürünlerini taşıyorlar.

    şu ana kadar benim rastladığım insanlarda da aynı şey geçerli.

    üstü başı geçtim, arada bir arkadan "yov,yov" "hu yeeh" gibi yabancı dillerden araklanma ne diyeceğini bilemeyen insanın şarkıyı geçiştirmek istercesine söylediği bu kelimeler ya da artık nasıl nitelendirirseniz insana hiç samimi gelmiyor.

    içte iyi görünüp dışta kötü olmak gibi...
Bu konunun tüm mesajları