Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rap dinleyenler rock dınleyenler tarafından neden sevilmezz???

  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 12:58 • #508020
    Bakalım benim o "Yeah" diyip geçen metal türlerine bakışım ne?

    Dying Fetus - Nothing left to Pray for

    Windswept wasteland
    Underneath a Balkan sky
    U.N. Peace plan?
    Just another fucking lie
    Why can't we just kill them all
    My contempt is so deep, so strong
    5 fucking years through the blood
    And the tears
    The fuckers hitting us time to fuck
    Them all back
    No N.A.T.O., no peace, just total
    Fucking death
    Just killing and dying and
    Slaughter and pain
    We become what you hate
    We can not be expected to exist
    With them
    Beneath the cross slaves will pray
    No return to the past blood is on
    Our hands
    Burn their homes rape their lands
    Forced into the Adriatic, save our lives
    Europe is unconscious
    What the fuck are "Peace Troops" for?
    Time stands so still
    Gone, erased, and god forsaken
    Peace, a parable of war
    Now we wait for retribution
    God will punish them in time
    Spread the war from Croatia into Belgrade
    Kill and fucking kill some more
    Have we reached the ending?
    Nothing's left alive
    And our fucking nation
    Will never survive
    God left us wanting
    (War that never ceased)
    What we never could have
    (Everlasting peace)
    3 fucking races
    (Religious enmity)
    One fucking land
    (For eternity)


    Adamlar balkanlardaki vatandaşlarımızı bizden daha çok savunmuşlar.
    Öyle boş "Yeah, helelöy, hededö." şarkılara metalde de karşıyım.
  • hells bells • 3 Ağustos 2006 13:03 • #508021
    arkadaş senin yazıyı okumadan önce böyle bir konuşma düşünüyordum tam olarak olay budur ben metaliciyim rap dinlemem çünkü müzikde belli bir emek uğraş ararım rap de bu yok adam bilgisayardan belli bir ritim veriyo ordan adam konuşa konuşa güya müzik yapıyo olay bu değil hiç insanın coşası gelirmi hiç hüzünlenesi gelirmi böyle monoton bir müzik türünde işte bu yüzden rap metal ve rock müziğe göre daha kötü ve sevmiyorum
  • hiyerrapol • 3 Ağustos 2006 13:31 • #508025
    rep diye nitelendirilen kavram söz olarak incelendiğinde emperyalizm karşıtı, barış yanlısı temaları içeriyor. işin enteresan tarafı, ceza ya da her kimse üzerinde her türlü büyük firmanın ürünlerini taşıyorlar.

    şu ana kadar benim rastladığım insanlarda da aynı şey geçerli.

    üstü başı geçtim, arada bir arkadan "yov,yov" "hu yeeh" gibi yabancı dillerden araklanma ne diyeceğini bilemeyen insanın şarkıyı geçiştirmek istercesine söylediği bu kelimeler ya da artık nasıl nitelendirirseniz insana hiç samimi gelmiyor.

    içte iyi görünüp dışta kötü olmak gibi...
  • -jackal_musty- • 3 Ağustos 2006 13:53 • #508026
    ben insanları müzik tarzlarına görede yargılıyorum!... bunu başta söylüyeyim..burda ve ya başka yerde rap dinleyen biriyle konuşmam..

    rap ile rock ın bi araya gelmesi bence çok saçma ve gereksiz...

    :@ MuStY
  • rockci_kiz • 3 Ağustos 2006 14:14 • #508031
    ben sevmem rapi saten rapin asil amaci isyan filan vurgulamakdi filan iste ama necrophilliac in dedigi gibi o zamanlar gecti ve hiyerrapolun dedigi gibide kapitalizime ve empriyalizime karsi yapilan seyler bile onlara para kazandiriyor bence böyle bir kardeslik olamamasi gerek bence bos bir olay hells bells in dedigi gibi onlar konusuyorlar bence bu müzik deyildir rap konusundanda biktim saten artik bu olay ayni sey gibi demet akalin gelipde dumanla sarki söylermis gibi olur yani haytada olmamasi gerek birsey
  • lena avrıl • 3 Ağustos 2006 14:21 • #508032
    ya adam sadece ses mi duyuyosunuz siz sample yok mu be ayrıca eminem in bir çok şarkısı nakaratı melodili


    aaaaaaaaaaaaaa


    zaten artık hiçbir rapçi fakiriz acıyın demiyor
    ama anlamıyosan senin sorunun
    jackal musty git arkadaşım konuşmak isteyen de yok
    respect me
  • -jackal_musty- • 3 Ağustos 2006 14:46 • #508037
    lena avrıl
    zaten artık hiçbir rapçi fakiriz acıyın demiyor
    ama anlamıyosan senin sorunun
    jackal musty git arkadaşım konuşmak isteyen de yok
    respect me


    dostum senin sorunun ne ? rapçi fakiriz muhabbeti nerden çıktı?
    1)bizde amaçlarımız doğrultusunda yoktan var ederek gitar vs. alıyoruz merak etme..
    2)istediğim yerde dururum, milletin saçmalamasını da izlerim,istediğime cevapta veririm,müzik konusundada kendi hakkımı kullanarak cevap veririm..

    saygı
    lar..

    ::..MuStY
  • kkurt • 3 Ağustos 2006 14:50 • #508038
    cezaymış dumanmış kurbanmış bilmemneymiş..
    top olm bunların hepsi.. geçiniz. adını bile anmayınız.
  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 14:56 • #508039
    Eminem'i ayrı tut zira onun melodileri ciddi gitaristler tarafından yazılıyor ;)
  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 15:21 • #508041
    Şu savaş karşıtlığı meselesi;

    Bakın olay sadece, savaş olmasın, çocuklar ölmesin demekle olmuyor.. Eğer birşey söylüyorsanız bunu hayata da geçirin.Mesela Varg Vikernes, yaptığı şeyi beğenelim beğenmeyelim, inandığının arkasında durdu, ve gerekeni yaptı.Hçbir rap'çi söylediklerinden sonra işi eyleme geçirmeyi göze alamıyor.