ben sevmem rapi saten rapin asil amaci isyan filan vurgulamakdi filan iste ama necrophilliac in dedigi gibi o zamanlar gecti ve hiyerrapolun dedigi gibide kapitalizime ve empriyalizime karsi yapilan seyler bile onlara para kazandiriyor bence böyle bir kardeslik olamamasi gerek bence bos bir olay hells bells in dedigi gibi onlar konusuyorlar bence bu müzik deyildir rap konusundanda biktim saten artik bu olay ayni sey gibi demet akalin gelipde dumanla sarki söylermis gibi olur yani haytada olmamasi gerek birsey