-
ya ben dinlediğim her santçıya kişilik yönünden baksam ve örnek alsam ohooooo burda ceza ya da şu bu değil konu koskoca bir müziğe kültüre saygısızlık ediyorsunuz
-
kültür olarak nitelendirmiyorum ben bunu ...
varg gitti zaten bitti olay=) adam yaptığı şeylerin arkasında durdu ..40 küsür yaşta çıkıcakmışş..
bizede burzum mazide kaldı demek düşüyor..
::..MuStY
-
eeeh yürü git
-
bak işte farkı anladın..tarz uyuşmayınca sende yürü git diyorsun..bende bütün tarzıma uymayanlara yürü git diyorum işte...sende beni anladın! niahahahaha=)
-
ya yorumcuları sevmeyebilirsin ama bir türü karalayamazsın aceleye geldi o yürü git ya pardon bu arada
-
bence kişilik yönünden de değerlendirilmeli... istersen netten chuck schuldiner ın hayatını araştır, konu için iyi bir örnek bence...
-
benim kimseyi karaladığımı gördüysen ben bu forumları bırakırım..ben kimseyi karalamıyorum..kendi tarzımın dışındakilerle konuşmam sadece o kadar onu diyorum..o şöyleymiş bu böyleymiş gibi bi yazım yoktur..herkez özgür ve istediğini dinler..ben kendi özgürlüğümü kullanarak konuşmam diyorum..
-
İş kişiliğe gelince, kötü metalcide çıkar, iyi rapçide.. Müzikte kişilik önemli ama tabi bir nebze..
TÜrü kötülemeye gelince;
Açıkçası ben türü kötülüyorum, çünkü sanatsal bir tarafı yok.Müzikal açıdan birşey de yok, yani teknik açıdan zayıf olan ama ruhla yapılmış bir sürü klasik şarkı var.Ama rap'te ikiside zayıf.Metalde de var böyle şarkılar, onları da dinlemiyoruz zaten.Ama rap'in böyle olmayan bir örneğini görmedim.Ben dinlememiş olduğum tür hakkında konuşmam, zamanında bende dinledim S.O.S. Ceza Sagopa vb. ve beğenmedim.
-
iyi ama biz dinliyoruz beğeniyoruz bizi niye yargılıyosunuz herkesin kendi görüşü özellikle rockçılar çok üstünde duruyor bunu yok kardeşlikmiş yok sevilmezmiş
sevmezseniz sevmeyin bizi
-
ayrıca da ben sadece rap dinlemiyırum+bunun için de eleştiriliyoruz özenti diye herkes herkesi bir kalıba sokmaya uğraşıyor
ve böyle genelleme yapılmamalı bu foruma sevmeyenler ilgi gösterir ben de açarım başka forum neden rap bu kadar tepki görüyor diye yetti yani
bir bu konu bir ismail yk var garajda en çok konuşulan