Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rap dinleyenler rock dınleyenler tarafından neden sevilmezz???

  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 15:23 • #508042
    Varg Vikernes Euronymous'u niye öldürmüştü? Ben albüm basımı ile ilgili anlaşmazlık olarak biliyorum...
  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 15:28 • #508043
    Kilise'yi diyorum.
  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 15:29 • #508044
    Hmm... Ama yaptığı saygısızlıktı , nasıl ki oradaki hristiyanlar onları yakmıyor , onların da kilise yakması yanlıştı.

    Gerçi sen inandığı şeyi yaptı diyorsun , o konuda haklısın...
  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 15:36 • #508046
    Konu oraya girerse;

    Paganizm inancına göre doğa kutsaldır.Evrensel ahlak'a göre diğer dinlere saygılı olmak gerekir.Tek Tanrı'lı dinlerde sorun değil bu.Adam paşa paşa ibadetini eder.Ama paganizm'de doğaya zarar veremezsin.Hristiyanlar yaptıkları kiliselerle çevreye zarar veriyorlardı.Çünkü kilise ihtişamlı olmalı, ve bunun içinde ağaç vb. biraz katletmek gerek.Kaldıki Saksonları hristiyan yaparken hiçte "Diğer dinlere saygı duyalım." prensibi yoktu.Hristiyan olmayan herkesi öldürdü Roma'lılar.

    Varg'ın arkasındayım:D
  • rockci_kiz • 3 Ağustos 2006 15:38 • #508047
    bence saten ceza tam yapmacik birsey adam cok siyasete uygun sarkilar yapiyor amerika filan yuhh filan ama gidiyor hummer (araba masrkasi) filan aliyor bunlar birtek görünüs yaa hepsi yapmacik bunlarin sonra eminem adam hayatindaki yasadiklarini anlatiyor sarkilarinda annesine babasina küfür ediyor bilmiyorum bunlari sevmiyorum ben
  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 15:43 • #508048
    'İnsanlara' zarar veren böyle bir şeyin arkasında olamam :)
  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 15:50 • #508049
    İnsanları öldürmedi.Araba soygununa falan girmiyorum.Orada son deree suçlu.Ama kiliseyi özellikle boşken yakaladı:D
  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 15:58 • #508050
    İyi de o yangın yine çevreye zarar verdi , ayrıca araba soygununu da bak şimdi kendin hatırlattın :) Zarar verdi yani...

    Ayrıca Euronymous'u da sadece albüm basımı konusunda anlaşamadığı için öldürdü :) Varg sorunlu bir adamdı , gerçi hala öyle , akıllanmadı hapiste :))
  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 16:17 • #508051
    Abi ne zararı, adam sadece kiliseyi yaktı.. O belgeselde de vardı, etraf sağlam..
  • Holy_Bastard • 3 Ağustos 2006 16:22 • #508052
    İyi de abi o kilise için harcanan emekler ve insanların yararlandığı bir çok şey zarar gördü...Yoksa ben de biliyorum :) Belgeseldeki tipleri ise boş ver , korktum :))