Paganizm inancına göre doğa kutsaldır.Evrensel ahlak'a göre diğer dinlere saygılı olmak gerekir.Tek Tanrı'lı dinlerde sorun değil bu.Adam paşa paşa ibadetini eder.Ama paganizm'de doğaya zarar veremezsin.Hristiyanlar yaptıkları kiliselerle çevreye zarar veriyorlardı.Çünkü kilise ihtişamlı olmalı, ve bunun içinde ağaç vb. biraz katletmek gerek.Kaldıki Saksonları hristiyan yaparken hiçte "Diğer dinlere saygı duyalım." prensibi yoktu.Hristiyan olmayan herkesi öldürdü Roma'lılar.