Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rap dinleyenler rock dınleyenler tarafından neden sevilmezz???

  • Necrophilliac • 3 Ağustos 2006 19:30 • #508072
    Ben yargılamıyorum.Bence böyle yani.. Seveni dövsem sever:D Ben neden kötülediğimi anlattım.
  • hells bells • 3 Ağustos 2006 19:55 • #508074
    ben benim tarzımda müzik dinlemeyenle müzik tartışmasına girmem ama normal de konuşurum adamla ayrı
  • agrinn • 3 Ağustos 2006 22:35 • #508097
    ben benim tarzımda müzik dinlemeyenle müzik tartışmasına girmem ama normal de konuşurum adamla ayrı demiş biri
    bende diyorum ki ha ha ha ha ha
    sakacı seni
    ne demek istedin şimdi sen tam anlamıyla
    ve bu ? sana
  • -jackal_musty- • 3 Ağustos 2006 22:47 • #508106
    sevmezlerse sevmesinler...neden rap dinleyen arkadaşlar kendilerini sevdirmeye çalışıyorlar anlamadım...
  • agrinn • 3 Ağustos 2006 23:04 • #508112
    şimdi sen sevmezsen ölürüm ben.yaşayamam.zaten rapçileri sadece sen sevsen yeter.boşver diğerlerini.senin sevgin cihana bebel.
  • -jackal_musty- • 3 Ağustos 2006 23:08 • #508113
    burda dalga d.. konusu için uğraşmıyoruz..


    agrinn !
  • agrinn • 3 Ağustos 2006 23:35 • #508121
    hiç çaktırmıyorsun ama
  • hells bells • 4 Ağustos 2006 00:17 • #508129
    ya bu agrinin de a.q ben merak etme daha susmassa başına gelecekler var ne lan etraf kıl kuyruk türemiş
  • rockci_kiz • 4 Ağustos 2006 00:18 • #508130
    bu gibi topiclerden biktim