İş kişiliğe gelince, kötü metalcide çıkar, iyi rapçide.. Müzikte kişilik önemli ama tabi bir nebze..
TÜrü kötülemeye gelince;
Açıkçası ben türü kötülüyorum, çünkü sanatsal bir tarafı yok.Müzikal açıdan birşey de yok, yani teknik açıdan zayıf olan ama ruhla yapılmış bir sürü klasik şarkı var.Ama rap'te ikiside zayıf.Metalde de var böyle şarkılar, onları da dinlemiyoruz zaten.Ama rap'in böyle olmayan bir örneğini görmedim.Ben dinlememiş olduğum tür hakkında konuşmam, zamanında bende dinledim S.O.S. Ceza Sagopa vb. ve beğenmedim.