benim kimseyi karaladığımı gördüysen ben bu forumları bırakırım..ben kimseyi karalamıyorum..kendi tarzımın dışındakilerle konuşmam sadece o kadar onu diyorum..o şöyleymiş bu böyleymiş gibi bi yazım yoktur..herkez özgür ve istediğini dinler..ben kendi özgürlüğümü kullanarak konuşmam diyorum..